Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ голови Тернопільського
окружного адміністративного суду
від 25.04.2025 № 16-ОД/г
Декларація енергетичної політики
Тернопільського окружного адміністративного суду
Ефективне та раціональне споживання паливно-енергетичних ресурсів є неодмінною умовою розвитку будь-якої країни. Систематичне та стрімке зростання вартості паливно-енергетичних ресурсів мотивує до пошуку шляхів зменшення використання паливно-енергетичних ресурсів та зумовлює їх ефективне та раціональне споживання всіма споживачами енергоресурсів.
Результатом впровадження системи енергетичного менеджменту повинно стати прийняття інноваційних рішень щодо модернізації існуючих та впровадження нових методів управління енергетичною ефективністю.
Тернопільський окружний адміністративний суд зобов’язується:
Впровадити систему енергетичного менеджменту з метою: ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг; раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат; підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлі та зменшення викидів CO2; створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг; аналізу споживання паливно-енергетичних ресурсів; планування, реалізації та моніторингу результатів впровадження енергоефективних заходів; досягнення цілей Національного плану; виконання інших заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності споживачів енергії;
розробляти щорічний План діяльності систем енергетичного менеджменту, яким визначаються операційні цілі, завдання системи енергетичного менеджменту, план впровадження енергоефективних заходів у будівлі та ключові показники результативності системи енергетичного менеджменту;
впровадити ефективну систему енергомоніторингу споживання енергетичних ресурсів з подальшим переходом до автоматизованого енергомоніторингу;
користуючись результатами енергомоніторингу, розробляти заходи зі зменшення енергоспоживання та передбачати їх фінансування при складанні Бюджетної пропозиції;
надавати звітну інформацію Державному агентству з енергоефективності та енергозбереження України (Держенергоефективності) про стан впровадження систем енергетичного менеджменту ;
при проведенні публічних закупівель енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, вартість якої дорівнює або перевищує суму, визначену пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", враховувати, що клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I;
при розробленні проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту, реконструкції, будівництва, поточного ремонту застосовувати енергоощадливі технології;
під час впровадження та забезпечення функціонування систем енергетичного менеджменту керуватися у своїй роботі: ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) “системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання”; ДСТУ ISO 50004:2016 (ISO 50004:2014, IDT) “системи енергетичного менеджменту. Настанова щодо впровадження, супровід та поліпшення системи енергетичного менеджменту”
формувати світогляд працівників суду щодо ощадного енерговикористання шляхом проведення відповідних тематичних заходів.
Завідувач сектору господарського забезпечення
фінансового відділу Тернопільського
окружного адміністративного суду Олександр БУЦЕНКО