Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ОКРУЖНОМУ АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДІ ПРОВЕДЕНО НАВЧАННЯ: “ДОТРИМАННЯ ЕТИКИ СПІЛКУВАННЯ З ВІДВІДУВАЧАМИ СУДУ”
З метою покращення комунікативних зв’язків між працівниками апарату суду та відвідувачами, підвищення у суспільстві довіри до суду та судової системи зокрема, а також на виконання наказу керівника апарату Тернопільського окружного адміністративного суду №49-ОД/к від 31 грудня 2015 року “Про затвердження Плану навчання працівників апарату Тернопільського окружного адміністративного суду у першому півріччі 2016 року”, 29 березня 2016 року в приміщенні Тернопільського окружного адміністративного суду кандидат психологічних наук Адамська Зоряна Михайлівна, провела навчання для працівників апарату ТОАС на тему: “Дотримання етики спілкування з відвідувачами суду ”.
Проведення навчання базувалось на тренінгах, під час яких слухачам на вирішення ставились різноманітні ситуативні завдання, основною метою яких було підвищення рівня спілкування працівників апарату ТОАС, як між собою, так, і з відвідувачами суду.
Між тим, під час проведення тренінгів, З.Адамська намагалась роз’яснити, що основою будь-якого спілкування являється толерантне відношення та взаємоповага між собою.
Відтак, через проведення тренінгів та вирішення ситуативних завдань З.Адамська довела до відома працівників апарату змістовне навантаження терміну “ спілкуванням ”, по-перше, як складного багатопланового процесу встановлення і розвитку контактів між людьми, що виникає на основі потреб і спільної діяльності і включає в себе обмін інформацією, сприймання та розуміння іншої людини; по-друге, як взаємодії суб’єктів через знакові засоби викликаної спільною діяльністю та спрямованої на значимі зміни стану, поведінки партнера.
Таким чином, проведення навчання на подібну тематику створює реальні передумови для покращення рівня комунікації між працівниками апарату суду та відвідувачами, запобігання виникнення конфліктних ситуацій під час спілкування, налагодження психологічного взаємовзв’язку між працівниками суду, підвищення якості послуг, які надаються відвідувачам суду, а також покращення функціонування ТОАС та судової системи зокрема.