Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено наказом в.о. керівника апарату
Тернопільського окружного адміністративного суду
від 29.03.2018 №25-ОС/к
УМОВИ
Проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця категорії «Б» заступника начальника фінансового відділу Тернопільського окружного адміністративного суду
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Аналізує на узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю. 2. Подає пропозиції начальнику відділу стосовно організації роботи з ведення бухгалтерського обліку. 3. Бере участь в розробленні проектів положень, інструкцій, роз’яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних предметів, матеріалів. 4. Веде облік, здійснює систематизацію і зберігання нормативних документів бухгалтерського обліку та звітності. 5. Вносить пропозиції начальнику відділу щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, звітності та контролю. 6. Бере участь в складенні проекту річного кошторису видатків суду. 7. Бере участь в розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни. 8. Бере участь у здійсненні нарахування та перерахування заробітної плати суддям і працівникам апарату суду, інших платежів та виплат. 9. Оформляє довіреності на одержання матеріальних цінностей та веде облік їх використання. 10. Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності суду. 11. Проводить роботу з виконання кошторису утримання суду. 12. Готує та здійснює видачу суддям і працівникам апарату суду довідок про розмір заробітної плати. 13. Здійснює облік дебіторської та кредиторської заборгованості суду; 14. Повідомляє начальнику відділу та керівнику апарату суду про усі недоліки, виявлені у процесі виконання своїх посадових обов’язків та у господарській діяльності суду (його відділах) і вносить пропозиції по їх усуненню. 15. Регулярно звітує начальнику відділу про виконану роботу. 16. Виконує інші доручення та завдання начальника відділу та керівника апарату суду.
|
||
Умови оплати праці |
Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 6500 грн.; надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 р. №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами); Надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»). |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VIII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) Копію паспорта громадянина України; 2) Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державно служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку); 4) Копію (копії) документів про освіту; 5) Заповнену особову картку за формою, затвердженою наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 року № 156; 6) Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 7) Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (роздруковану з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування).
Термін прийняття документів 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби.
Прийом документів здійснюється за адресою: м. Тернопіль, вул.. Князя Острозького, 20. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
23 по 24 квітня 2018 року о 10 год. 00 хв. За адресою: м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 20. |
||
Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Нестеровська Галина Євгенівна (0352) 220102, |
||
Кваліфікаційні вимоги
|
|||
1 |
Освіта
|
Вища освіту за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит» з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр |
|
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування,або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
|
|
|
||
Професійна компетентність
|
|||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1.Вміння працювати з інформацією. 2.Вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. 3.Вміння раціонально використовувати робочий час. 4.Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
|
|
2. |
Командна робота та взаємодія |
1.Вміння працювати в команді. 2.Лояльність по відношенню до колег 3. Вміння ефективної координації з іншими.
|
|
3. |
Сприйняття змін |
1.Виконання плану змін та покращень. 2.Здатність приймати зміни та змінюватись.
|
|
4. |
Технічні вміння |
1.Вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та оргтехніку. 2. Впевнений користувач ПК (MS Office, Ліга, Інтернет). 3. Раціонально використовувати комп’ютерні засоби для розв’язання задач, пов’язаних з опрацюванням та обробкою інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням та передаванням.
|
|
5. |
Особисті компетенції |
1.Відповідальність. 2.Системність та самостійність у роботі. 3.Уважність до деталей. 4.Наполегливість. 5.Толерантність. 6.Вміння швидко навчатись. 7.Своєчасність та оперативність виконання доручень. 8. Дотримання високої культури спілкування. |
|
Професійні знання |
|||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
1. Конституція України. 2. Закон України « Про державну службу». 3. Закон України « Про запобігання корупції». |
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1. Кодекс адміністративного судочинства України. 2. Закон України « Про судоустрій та статус суддів ». 3. Закон України « Про очищення влади». 4. Закон України ««Про бухгалтерський облік і фінансову звітність». 5. Закон України «Про здійснення державних закупівель». 6. Закон України «Про пенсійне забезпечення». 7. Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з втратою працездатності та витратами зумовленими похованням». 8. Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку. 9. Положення про автоматизовану систему документообігу суду. 10. Інструкція з діловодства в адміністративних судах України. |
|